MOTYWACJA CZAS START!!

     Witam was po dość długiej przerwie, bo aż miesięcznej. Był to ostatni miesiąc nauki w tym roku szkolnym. Pewnie sami wiecie jak to jest z tym ostatnim miesiącem. Trzeba poprawiać, jest masa testów i kartkówek. Niestety wtedy trzeba odpuścić sobie, nie ktore przyjemności. A wracając do rzeczywistości moje kochane wakacje już niedługo. Jeszcze 5 dni szkolnych i 72 dni wolnego.


      A teraz kilka motywujących cytatów na te ostatnie dni szkoły <3

~Twój czas jest ograniczony, więc nie marnuj go na bycie kimś, kim nie jesteś.~
Steve Jobs

~Najlepszy sposób na osiągnięcie sukcesu, to postępować według rad, które dajemy innym.~
Harold Taylor

~Standardowa edukacja zapewni Ci przeżycie. Samokształcenie - fortunę.~ 
Jim Rohn

~Nic nie jest podawane na tacy - każdy zawsze trafia na jakieś przeszkody po drodze. Kiedy się pojawiają, zastanów się jak je pokonać, a nie myśl o tym, że to już koniec drogi.~ Michael Jordan

~Istnieją tylko dwa dni w roku, w których nic nie może być zrobione. Jeden nazywamy wczoraj, a drugi jutro.~
 Dalai Lama


Będzie w tym roku pasek? Cieszycie się z wakacji?

Źródło:https://zmianywzyciu.pl/cytaty-2

Komentarze

  1. U mnie już wakacje, ale doskonale pamiętam jak wyglądają te ostatnie dni szkoły :D a cytaty super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy cytat bardzo mi się spodobał :D Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę wakacji, bo ja mam tylko 2-tygodniowy urlop :) ale zamierzam bawić się świetnie pomimo tego, że mam krótsze wakacje :) super cytaty!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zaczynam wakacje, ale razem z nimi pracę, więc wolnego za dużo nie będzie, ale przynajmniej coś zarobię!

    M A R C E L I A (KLIK) Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już od dzisiaj mam wakacje <3 Pierwszy rok studiów za mną!
    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo cieszę się z wakacji, ale mam jeszcze obrony 4 lipca i dopiero wtedy, jeśli zdam mogę odetchnąć z ulgą i myśleć o kolejnych studiach. :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatni miesiąc to było wkuwanie, wkuwanie i jeszcze raz wkuwanie,a i jeszcze poprawianie ocen. Cieszę się, że w końcu nadchodzą wakacje, bo w szkole już bym dłużej nie wyrobiła :D Najbardziej spodobał mi się ten cytat "Standardowa edukacja zapewni Ci przeżycie. Samokształcenie - fortunę"
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten ostatni jest zawsze ciężki❤️ Ale już zaraz wakacje

      Usuń
  8. Great post, your blog is perfect :)
    If you want you can follow my blog, I will return follow back

    http://doroty4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne cytaty! Ostatnie dni w szkole były ciężkie, ale na szczęście zdaje z ładną średnią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam cytaty i ich przesłanie. Pamietam jak kiedyś spisywałam je, wrzucalam do pudełka po butach i każdego dnia losowałam jeden.
    Wakacje rozpoczęte, jeszcze tylko pogody brakuje!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie kontunuuję swoją walkę o lepszą siebie, czas i start! :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanych wakacji! Oby pogoda dopisała :) Ja mam chorobowe.
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. wakacje to super czas żeby wziąć się za siebie, ja się zaczęłam motywowac do systematycznych ćwiczeń i ogólnie produktywnego spędzenia tego czasu;) udanych wakacji!

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. mam nadzieję, że miło spędzasz wakacje ;)
    pozdrawiam i zapraszam na nowy blog
    nasurka.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty