Czas start!



   Przeciwności, z którymi musimy się zmierzyć, często sprawiają, że stajemy się silniejsi. To, co dziś wydaje się stratą, jutro może okazać się zyskiem. -Nick Vujicic


   Hejka. Jak wam minął weekend? Mi bardzo dobrze, spędziłam go z najbliższymi. Już nie długo wakacje, na które czekam z niecierpliwością... Mam tyle planów i chcem zacznąć je realizować. A wy już macie plany na wakacje?

   A przy okazji, nie dawno założyłam tego bloga i postanowiłam się sprawdzić i zgłosiłam się do kampani ambasadorkiej LPM. Może akurat moje marzenia zaczną się spełniać...


#rozświetlającyrytuał    #ambasadorkaLPM



Komentarze

  1. Całkowicie zgadzam się z cytatem ^^ Na obecny moment to brak planów na wakacje :) Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie mam planów na wakacje, zapewne wszystko wyjdzie na totalnym spontanie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w blogowaniu 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie mam planów. powodzenia ♥

    / halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały cytat, bardzo motywujący :) Życzę Ci powodzenia i trzymam kciuki za to
    abyś została tą ambasadorką <3
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze dają mi one tyle motywacji i radości❤️

      Usuń
  6. Ostatnio widziałam, że dużo dziewczyn chce zostać ich ambasadorką
    Powodzonka <3

    Zapraszam!
    mój blog
    mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia i rozwoju w blogowaniu :)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki w takim razie za Ciebie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia oraz spełnienia marzeń!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę powodzenia. Mam nadzieję, że dostaniesz się do kampanii :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Świetny post :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Na wakacje planuję pracę :) Oprócz tego brak planów. Pozdrawiam!

    M A R C E L I A (KLIK) Zapraszam do siebie i życzę miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty